Anabilim Dalı Öğretim Üyesine Ait
Bilgiler |
Unvanı,Adı ve Soyadı |
Doç. Dr.Haluk ÖZMEN |
Anabilim Dalı |
|
Bilim Dalı |
Fen Bilgisi E?itimi |
Uzmanlık Alanları |
1. |
Bilgisayar Destekli Ö?retim |
|
2. |
Kimya E?itimi |
3. |
Ö?retmen E?itimi |
Doktora Derecesini Aldığı Üniversite, Ülke |
KTÜ, Türkiye |
Telefon |
2482305/1076 |
E-Posta |
hozmen@ktu.edu.tr |
Kişisel Web Sitesi |
- |
Yürüttüğü Araştırma Projeleri |
?Lise Kimya Müfredat?nda Yer Alan Çözeltiler Konusunun Ö?retimine Yönelik Bilgisayar Destekli Ö?retim Materyallerinin Geli?tirilmesi ve Etkilili?inin Ara?t?r?lmas??, KTÜ Ara?t?rma Fonu Projesi, Proje Yöneticisi |
Verdiği Tüm Dersler |
Ders Kodu |
Ders Adı |
Aktif Döneme Ait Verdiği Dersler |
Ders Kodu |
Ders Adı |
Seçilmiş Bazı Yayınları |
1. |
1. Keser, Ö. F., Özmen, H. & Akdeniz, F. (2003). Energy, Enviroment and Education Relationship in Developing Countries? Policies: A Case Study for Turkey. Energy Sources, 25(2), 123-133. |
|
2. |
2. Özmen, H. & ayas, A. (2003). Students? Difficulties in Understanding of the Conservation of Matter in Open and Closed System Chemical Reactions. Chemistry Education: Research and Practice, 4(3), 279-290. |
3. |
3. Özmen, H. (2004). Some Students Misconceptions in Chemistry: A Literature Review of Chemical Bonding, Journal of Science Education and Technology, 13(2), 147-159 |
4. |
4. Özmen, H. (2004). Fen Ö?retiminde Ö?renme Teorileri ve Teknoloji Destekli Yap?land?rmac? (Constructivist) Ö?renme, The Turkish Online Journal of Educational Technology, Volume: 3, Issue: 1, Article: 14. |
5. |
5. Özmen, H. (2005). 1990-2005 ÖSS S?navlar?ndaki Kimya Sorular?n?n Konu Alanlar?na ve Bloom Taksonomisine Göre ?ncelenmesi, E?itim Ara?t?rmalar? Dergisi, 21, 187-199
|
|