Anabilim Dalı Öğretim Üyesine Ait
Bilgiler |
Unvanı,Adı ve Soyadı |
Doç. Dr.Ahmet Zeki SAKA |
Anabilim Dalı |
|
Bilim Dalı |
Fizik E?itimi |
Uzmanlık Alanları |
1. |
Fizik E?itimi |
|
2. |
Ö?retmen Yeti?tirme |
3. |
Okul Uygulamalar? |
Doktora Derecesini Aldığı Üniversite, Ülke |
K.T.Ü. |
Telefon |
05373442258 |
E-Posta |
azsaka@ktu.edu.tr |
Kişisel Web Sitesi |
www.okuluygulamalari.net |
Yürüttüğü Araştırma Projeleri |
Fizik Derslerinde Bilgisayar?n Ö?renci Ba?ar?lar?na ve Tutumlar?na Etkisi , KTÜ Ara?t?rma Fonu Projesi, (98.116.009), Proje Ara?t?rmac?s? , 1999.
Müfredat Geli?tirmede Ö?retmen Merkezli Yakla??m , KTÜ Ara?t?rma Fonu Projesi, (98.116.002.5), Proje Ara?t?rmac?s? , 2000.
Uygulama Okullar?nda Fizik Ö?retmen Adaylar? ?çin Yürütülecek Program?n Geli?tirilmesi , KTÜ Ara?t?rma Fonu Projesi, (20.116.001.8), Proje Ara?t?rmac?s? , 2001 |
Verdiği Tüm Dersler |
Ders Kodu |
Ders Adı |
Aktif Döneme Ait Verdiği Dersler |
Ders Kodu |
Ders Adı |
Seçilmiş Bazı Yayınları |
1. |
Saka, A. Z., U. Çevik, E. Bacaks?z, A.?. Kopya & E. T?ra?o?lu, ?Levels of Cesium Radionuclides in Lichens and Mosses from the Province of Ordu in the Eastern Sea Area of Turkey?, Journal of Radioanalytical and Nuclear Chemistry , 222 , 1-2, 87-92 (1997) |
|
2. |
Saka, A.Z. & A. Saka, ?Killing Two Birds With One Stone: Improving 4th Year Student Teachers'Teaching Skills and Preparing 1st Year Student Teachers for Teaching Practice?, Turkish Online Journal of Educational Technology , 3 (2), 42-47 (2004). |
3. |
Saka, A.Z. ?Improving Professional Skills of Practitioners by Constructing an Effective Approach in Science Teaching?, The Turkish Online Journal of Educational Technology , 3 (4), 28-37 (2004). |
4. |
Saka, A.Z. ?Ö?retmen Adaylar?na Ö?retimde Yöntem Zenginli?i Kazand?rmak ?çin Farkl? Bir Yakla??m?, The Eurasian Journal of Educational Research, 5 (19), ?lkbahar 2005, 251-262 (2005). |
5. |
Saka, A.Z. ve M. Y?lmaz, ?Bilgisayar Destekli Fizik Ö?retiminde Çal??ma Yapraklar?na Dayal? Materyal Geli?tirme ve Uygulama?, The Turkish Online Journal of Educational Technology, 4 (3) , 120-131 (2005).
|
|