Fax: 0 462 325 31 76 ,  E-Mail: fenbilens@ktu.edu.tr

Anabilim Dalları


 
Anabilim Dalı Öğretim Üyesine Ait Bilgiler
Unvanı,Adı ve Soyadı Doç. Dr.Ahmet Zeki SAKA
Anabilim Dalı
Bilim Dalı Fizik E?itimi
Uzmanlık Alanları 1. Fizik E?itimi
  2. Ö?retmen Yeti?tirme
3. Okul Uygulamalar?
Doktora Derecesini Aldığı Üniversite, Ülke K.T.Ü.
Telefon 05373442258
E-Posta azsaka@ktu.edu.tr
Kişisel Web Sitesi www.okuluygulamalari.net
Yürüttüğü Araştırma Projeleri Fizik Derslerinde Bilgisayar?n Ö?renci Ba?ar?lar?na ve Tutumlar?na Etkisi , KTÜ Ara?t?rma Fonu Projesi, (98.116.009), Proje Ara?t?rmac?s? , 1999. Müfredat Geli?tirmede Ö?retmen Merkezli Yakla??m , KTÜ Ara?t?rma Fonu Projesi, (98.116.002.5), Proje Ara?t?rmac?s? , 2000. Uygulama Okullar?nda Fizik Ö?retmen Adaylar? ?çin Yürütülecek Program?n Geli?tirilmesi , KTÜ Ara?t?rma Fonu Projesi, (20.116.001.8), Proje Ara?t?rmac?s? , 2001
Verdiği Tüm Dersler Ders Kodu Ders Adı
Aktif Döneme Ait Verdiği Dersler Ders Kodu Ders Adı
Seçilmiş Bazı Yayınları 1. Saka, A. Z., U. Çevik, E. Bacaks?z, A.?. Kopya & E. T?ra?o?lu, ?Levels of Cesium Radionuclides in Lichens and Mosses from the Province of Ordu in the Eastern Sea Area of Turkey?, Journal of Radioanalytical and Nuclear Chemistry , 222 , 1-2, 87-92 (1997)
  2. Saka, A.Z. & A. Saka, ?Killing Two Birds With One Stone: Improving 4th Year Student Teachers'Teaching Skills and Preparing 1st Year Student Teachers for Teaching Practice?, Turkish Online Journal of Educational Technology , 3 (2), 42-47 (2004).
3. Saka, A.Z. ?Improving Professional Skills of Practitioners by Constructing an Effective Approach in Science Teaching?, The Turkish Online Journal of Educational Technology , 3 (4), 28-37 (2004). 
4. Saka, A.Z. ?Ö?retmen Adaylar?na Ö?retimde Yöntem Zenginli?i Kazand?rmak ?çin Farkl? Bir Yakla??m?, The Eurasian Journal of Educational Research, 5 (19), ?lkbahar 2005, 251-262 (2005). 
5. Saka, A.Z. ve M. Y?lmaz, ?Bilgisayar Destekli Fizik Ö?retiminde Çal??ma Yapraklar?na Dayal? Materyal Geli?tirme ve Uygulama?, The Turkish Online Journal of Educational Technology, 4 (3) , 120-131 (2005).
 

 FBE Anasayfa