Fax: 0 462 325 31 76 ,  E-Mail: fenbilens@ktu.edu.tr

Anabilim Dalları


 
Anabilim Dalı Öğretim Üyesine Ait Bilgiler
Unvanı,Adı ve Soyadı Doç. Dr.Haluk ÖZMEN
Anabilim Dalı
Bilim Dalı Fen Bilgisi
Uzmanlık Alanları 1. Kimya E?itimi
  2. Bilgisayar Destekli Ö?retim
3. Ö?retmen E?itimi
Doktora Derecesini Aldığı Üniversite, Ülke KTÜ, TÜRK?YE
Telefon 0.462.377 7290
E-Posta hozmen@ktu.edu.tr
Kişisel Web Sitesi
Yürüttüğü Araştırma Projeleri 1. “Lise Kimya Müfredat?nda Yer Alan Çözeltiler Konusunun Ö?retimine Yönelik Bilgisayar Destekli Ö?retim Materyallerinin Geli?tirilmesi ve Etkilili?inin Ara?t?r?lmas?”, KTÜ Ara?t?rma Fonu Projesi, Proje Yöneticisi, (2005-2008). 2. “Fen ve Teknoloji Ö?retmenleri ?çin Performans De?erlendirmeye Yönelik Hizmet ?çi E?itim Kursunun Düzenlenmesi ve Etkilili?inin ?ncelenmesi” KTÜ Ara?t?rma Fonu Projesi, Proje Yöneticisi, (2008 - ).
Verdiği Tüm Dersler Ders Kodu Ders Adı
Aktif Döneme Ait Verdiği Dersler Ders Kodu Ders Adı
Seçilmiş Bazı Yayınları 1. 1. Özmen, H. (2004). Some Students Misconceptions in Chemistry: A Literature Review of Chemical Bonding, Journal of Science Education and Technology, 13(2), 147-159
  2. 2. Özmen, H. (2007). The Effectiveness of Conceptual Change Texts in Remediating High School Students’ Alternative Conceptions Concerning Chemical Equilibrium, Asia Pacific Education Review, 8(3), 413-425.
3. 3. Özmen, H. (2008). The Influence of Computer-Assisted Instruction on Students’ Conceptual Understanding of Chemical Bonding and Attitude toward Chemistry: A Case for Turkey, Computers & Education, 51(1), 423-438. 
4. 4. Özmen, H. (2008). Determination of Students’ Alternative Conceptions about Chemical Equilibrium: A Review of Research and the Case of Turkey, Chemistry Education: Research and Practice, 9, 225-233. 
5. 5. Özmen, H., Demircio?lu, H. & Demircio?lu, G. (2009). The Effects of Conceptual Change Texts Enhanced with Animations on Overcoming 11th Grade Students’ Alternative Conceptions of Chemical Bonding, Computers & Education, 52(3), 681-695.
 

 FBE Anasayfa