Anabilim Dalı Öğretim Üyesine Ait
Bilgiler |
Unvanı,Adı ve Soyadı |
Doç. Dr.Haluk ÖZMEN |
Anabilim Dalı |
|
Bilim Dalı |
Fen Bilgisi |
Uzmanlık Alanları |
1. |
Kimya E?itimi |
|
2. |
Bilgisayar Destekli Ö?retim |
3. |
Ö?retmen E?itimi |
Doktora Derecesini Aldığı Üniversite, Ülke |
KTÜ, TÜRK?YE |
Telefon |
0.462.377 7290 |
E-Posta |
hozmen@ktu.edu.tr |
Kişisel Web Sitesi |
|
Yürüttüğü Araştırma Projeleri |
1. “Lise Kimya Müfredat?nda Yer Alan Çözeltiler Konusunun Ö?retimine Yönelik Bilgisayar Destekli Ö?retim Materyallerinin Geli?tirilmesi ve Etkilili?inin Ara?t?r?lmas?”, KTÜ Ara?t?rma Fonu Projesi, Proje Yöneticisi, (2005-2008).
2. “Fen ve Teknoloji Ö?retmenleri ?çin Performans De?erlendirmeye Yönelik Hizmet ?çi E?itim Kursunun Düzenlenmesi ve Etkilili?inin ?ncelenmesi” KTÜ Ara?t?rma Fonu Projesi, Proje Yöneticisi, (2008 - ).
|
Verdiği Tüm Dersler |
Ders Kodu |
Ders Adı |
Aktif Döneme Ait Verdiği Dersler |
Ders Kodu |
Ders Adı |
Seçilmiş Bazı Yayınları |
1. |
1. Özmen, H. (2004). Some Students Misconceptions in Chemistry: A Literature Review of Chemical Bonding, Journal of Science Education and Technology, 13(2), 147-159 |
|
2. |
2. Özmen, H. (2007). The Effectiveness of Conceptual Change Texts in Remediating High School Students’ Alternative Conceptions Concerning Chemical Equilibrium, Asia Pacific Education Review, 8(3), 413-425. |
3. |
3. Özmen, H. (2008). The Influence of Computer-Assisted Instruction on Students’ Conceptual Understanding of Chemical Bonding and Attitude toward Chemistry: A Case for Turkey, Computers & Education, 51(1), 423-438. |
4. |
4. Özmen, H. (2008). Determination of Students’ Alternative Conceptions about Chemical Equilibrium: A Review of Research and the Case of Turkey, Chemistry Education: Research and Practice, 9, 225-233. |
5. |
5. Özmen, H., Demircio?lu, H. & Demircio?lu, G. (2009). The Effects of Conceptual Change Texts Enhanced with Animations on Overcoming 11th Grade Students’ Alternative Conceptions of Chemical Bonding, Computers & Education, 52(3), 681-695.
|
|