Fax: 0 462 325 31 76 ,  E-Mail: fenbilens@ktu.edu.tr

Anabilim Dalları


 
Anabilim Dalı Öğretim Üyesine Ait Bilgiler
Unvanı,Adı ve Soyadı Prof. Dr.Salih ÇEPN?
Anabilim Dalı
Bilim Dalı Fen Bilgisi
Uzmanlık Alanları 1. Fen E?itimi
  2. Teknoloji Ö?retimi
3. Ö?retmen E?itimi
Doktora Derecesini Aldığı Üniversite, Ülke University of South Hampton, ENGLAND
Telefon 04623255824
E-Posta salihcepni@fenegitimi.com
Kişisel Web Sitesi http://www.fenegitimi.com/editor.htm
Yürüttüğü Araştırma Projeleri ? Fatih E?itim Fakültesinin Ö?retmenlik Mesle?ine Kar?? Olumlu Tutum Geli?tirmedeki Rolü. KTÜ Ara?t?rma Fonunca desteklenmi? projede yönetici olarak görev ald?. ? YÖK/Dünya Bankas? Milli E?itimi Geli?tirme Projesi, Hizmet Öncesi Ö?retmen E?itimi Projesi. Fizik/Fen E?itimi Grubu Dan??man?, Fakülte-okul i?birli?i üyesi olarak görev ald?. ? Do?u Karadeniz Bölgesindeki Okullarda Fen Bilgisi Kavramlar?n?n Ö?renimi Projesi. KTÜ Ara?t?rma Fonunca desteklenmi? projede ara?t?rmac? olarak görev ald?. 1995-1998. ? Üstün Yetenekli Çocuklar?n Belirlenmesi, E?itimi ve Rehberlik Hizmetlerinin Yürütülmesine Yönelik Bir Model Geli?tirme. DPT'ye 2001'de önerilen bu proje desteklenmek üzere kabul edilmi? olup; yönetici yard?mc?s? ve ara?t?rmac? olarak görev almaktad?r.
Verdiği Tüm Dersler Ders Kodu Ders Adı
Aktif Döneme Ait Verdiği Dersler Ders Kodu Ders Adı
Seçilmiş Bazı Yayınları 1. An Analysis of University Science Instructors' Exam Questions According to Cognitive Levels: What Should Be Done?, Educational Sciences: Theory &Practice, 2003,volume: 3, issue:1 pp: 65-83
  2. Development of the Turkish Secondary Science Curriculum , Science Education, 1993, volume: 77, issue:4 pp: 440-443
3. The Effects of Computer-Assisted Material on Students? Cognitive Levels, Misconceptions and Attitudes Towards Science, Computers & Education, Available online 20 September 2004. 
4. Turkish Students' Conceptions About the Simple Electric Circuits, International Journal of Science and Mathematics Education, In Press 
5. Reflections of Educational Research on Turkish Science Teachers' Teaching Practices, Journal of Science Education, In Press
 

 FBE Anasayfa