Anabilim Dalı Öğretim Üyesine Ait
Bilgiler |
Unvanı,Adı ve Soyadı |
Prof. Dr.Salih ÇEPN? |
Anabilim Dalı |
|
Bilim Dalı |
Fen Bilgisi |
Uzmanlık Alanları |
1. |
Fen E?itimi |
|
2. |
Teknoloji Ö?retimi |
3. |
Ö?retmen E?itimi |
Doktora Derecesini Aldığı Üniversite, Ülke |
University of South Hampton, ENGLAND |
Telefon |
04623255824 |
E-Posta |
salihcepni@fenegitimi.com |
Kişisel Web Sitesi |
http://www.fenegitimi.com/editor.htm |
Yürüttüğü Araştırma Projeleri |
? Fatih E?itim Fakültesinin Ö?retmenlik Mesle?ine Kar?? Olumlu Tutum Geli?tirmedeki Rolü.
KTÜ Ara?t?rma Fonunca desteklenmi? projede yönetici olarak görev ald?.
? YÖK/Dünya Bankas? Milli E?itimi Geli?tirme Projesi, Hizmet Öncesi Ö?retmen E?itimi Projesi.
Fizik/Fen E?itimi Grubu Dan??man?, Fakülte-okul i?birli?i üyesi olarak görev ald?.
? Do?u Karadeniz Bölgesindeki Okullarda Fen Bilgisi Kavramlar?n?n Ö?renimi Projesi.
KTÜ Ara?t?rma Fonunca desteklenmi? projede ara?t?rmac? olarak görev ald?. 1995-1998.
? Üstün Yetenekli Çocuklar?n Belirlenmesi, E?itimi ve Rehberlik Hizmetlerinin Yürütülmesine Yönelik Bir Model Geli?tirme.
DPT'ye 2001'de önerilen bu proje desteklenmek üzere kabul edilmi? olup; yönetici yard?mc?s? ve ara?t?rmac? olarak görev almaktad?r. |
Verdiği Tüm Dersler |
Ders Kodu |
Ders Adı |
Aktif Döneme Ait Verdiği Dersler |
Ders Kodu |
Ders Adı |
Seçilmiş Bazı Yayınları |
1. |
An Analysis of University Science Instructors' Exam Questions According to Cognitive Levels: What Should Be Done?, Educational Sciences: Theory &Practice, 2003,volume: 3, issue:1 pp: 65-83 |
|
2. |
Development of the Turkish Secondary Science Curriculum , Science Education, 1993, volume: 77, issue:4 pp: 440-443 |
3. |
The Effects of Computer-Assisted Material on Students? Cognitive Levels, Misconceptions and Attitudes Towards Science, Computers & Education, Available online 20 September 2004. |
4. |
Turkish Students' Conceptions About the Simple Electric Circuits, International Journal of Science and Mathematics Education, In Press |
5. |
Reflections of Educational Research on Turkish Science Teachers' Teaching Practices, Journal of Science Education, In Press
|